duminică, 20 februarie 2011

Ingeras Clara

"...neindemanatice cuvinte"


Am avut o samanta, ghiveci, pamant,
Iar in primavara a rasarit un bobocel.
Dar dumnezeu m-a daruit cu doua maini mari, butucanoase,
Cu care am incercat sa o mangai...
...Si i-am frant codita...
Daca as avea o mica floare, ce-as face cu ea ?
In palma nu o pot tine, pt. ca se usuca,
In pamant nu o pot pune sa creasca, pt. ca nu are radacini...
Am sa o pun pe o apa curgatoare, sa-si traga seva din susurul ei
Si sa pluteasca pe o raza de soare, inapoi in sufletul naturii din care a venit.

Acum sufletul meu e la fel de bolovanos ca mainile,
Dar incet, incet, curgerea apei va spala tot pietrisul adunat in el
Si-si va urma calea ce i-a fost scrisa.

Un comentariu:

Ioana spunea...

Si curgerea apei o va ajuta pe Degetica sa scrie din nou povesti, pt toti ingerasii, pe care ii vedem si pe care nu ii vedem, pt ca si ei asculta povesti.